Buitenbad

Iersestraat 15
Nieuwerkerk aan den IJssel

Het buitenbad Polderbad is open!

Bij mooi weer is ons buitenbad van 9 juli t/m 21 augustus elke dag geopend van 10:00 uur tot 17:00 uur.*

*Wanneer ons buitenbad open is, zal ons binnenbad gesloten zijn, u kunt dan alleen buiten zwemmen.

Indien het weer het NIET toelaat om buiten open te gaan zal er een recreatief programma binnen aangeboden worden. Dit kan zowel in de sporthal zijn met een spring-en klimfestijn, maar kan ook recreatief zwemmen binnen zijn. Hier houden we u uiteraard van op de hoogte via onze website.

Bij ons buitenbad beleef je veel zwem, zon, speel en spetterplezier met het hele gezin! De bodem van het bad loopt af naar maximaal 1.40m, waarbij in het meest ondiepe deel speciale speelelementen staan voor kleinere kinderen. In het midden van het bad staat een grote familieglijbaan, met daarnaast een stroomversnelling en een aantal waterelementen zoals grote sproeiers. Voor de allerkleinste kinderen hebben we een apart baby en peuterbadje, met een kleine ligweide.

Entree 6,00
(Kinderen tot 1 jaar gratis entree)
Huur ligstoel 5,00
Let op!
De Rotterdampas, gratis op leskaart / inschrijfpas én 10-badenkaarten binnenbad gelden niet voor het buitenbad.