Zwemles Nieuwerkerk a/d IJssel

De beste zwemles voor de scherpste prijs

Zwemmen in Nieuwerkerk a/d IJssel en omgeving: kwalitatief zwemonderwijs beoordeeld met uitstekend!

Zwemles Polderbad in Nieuwerkerk a/d IJssel

Zwemles Polderbad in Nieuwerkerk a/d IJssel is zwemmen tegen de scherpste prijs! Wij geven les volgens de eisen van het internationale diploma ENVOZ . Dit  staat voor kwalitatief zwemonderwijs. Door ENVOZ is onze zwemles beoordeeld met de score UITSTEKEND. ENVOZ heeft een samenwerkingsverband met Zwem Onderwijs Nederland.

Referentie moeder van drie kinderen

"Zwemschool geeft kwalitatief zeer goed zwemonderwijs en is super servicegericht.

Ze houden rekening met elk kind en geven extra aandacht indien nodig. Mijn drie kinderen hadden ieder binnen een jaar zwemdiploma A én B. En wij als ouders worden zeker niet vergeten. Met de planning hielden ze rekening met ons, zodat de kinderen op hetzelfde tijdstip zwemles in verschillende badjes konden hebben.

Een van onze kinderen heeft een glutenallergie en is snel moe. Wij hadden zwemles op maandag en na een dag school was de zwemles te vermoeiend! Er kwam een fantastisch oplossing: alle drie de kinderen kregen les op woensdag!

Overigens is de dame achter de receptie echt een kanjer! "

Zwemles noodzakelijk én leuk

Zwemles in Nederland is noodzakelijk, maar moet ook leuk zijn. In het waterrijke Nederland is het van belang dat kinderen zich redden in het water. Met het zwemles-ABC zijn uw kinderen zelfredzaam in elk type water, zowel recreatief als bij een ongeval. Daarnaast proberen wij de lessen op een speelse wijze te brengen. Wij gebruiken de mascotte Duckie Duikel om de kinderen te prikkelen en te motiveren. Gemiddeld is de lestijd voor het A-diploma bij ons 1 jaar.

Zwemles voor elk kind op maat

Samen kijken we wat de beste manier is voor uw kind om zijn of haar zwemdiploma te halen. Sommige kinderen pakken het snel op, anderen wat minder snel. Elk kind is uniek en leert bij ons zwemmen in zijn of haar eigen tempo. Ons doel is om op een kindvriendelijke en professionele manier ervoor te zorgen dat kinderen vanaf 4,5 jaar opgeleid worden voor de ENVOZ-diploma’s.

Wij bieden zwemles aan kinderen

• Met een vaste zweminstructeur gedurende het hele A-diploma.
  • In vaste groep gedurende het gehele ABC-zwemdiploma.
  • Volgens de eisen van het internationale diploma ENVOZ.
  • Gebaseerd om het het gehele ABC-zwemdiploma in 1,5 jaar te behalen.
  • Gedurende 6 dagen per week.
  • Die elke week plaatsvinden en ieder 60 minuten duren.

ABC-zwemdiploma

Een ABC-zwemdiploma serie bestaat uit volgende lesfases:

• A Diploma (Otter), vier lesfases.
  • B Diploma (Bever), één lesfase.
  • C Diploma (Zeehond), één lesfase.

Een lesfase duurt 12 weken. Dit houdt in dat de meeste kinderen hun diploma A bij ons binnen 1 jaar behalen en het totale ABC-zwemdiploma binnen 1,5 jaar.

Voorwaarden zwemles

• Een minimale inschrijfleeftijd van 3 jaar en 9 maanden.
  • Een minimale startleeftijd van het ABC van 4,5 jaar.

Polderbad

De zwemlessen worden gegeven in het Polderbad, een 25-meter zwembad. Het is een onderdeel van Sportcentrum Parkzoom, gevestigd aan de rand van Nieuwerkerk aan den IJssel aan de Iersestraat 25. Het is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto. Parkeren is hier gratis.

Meer dan ABC-zwemdiploma

Behalve zwemdiploma ABC geven wij nog meer zwemlessen:

zwemles scherpste prijs

Referenties

“Ik was er om te kijken naar de vorderingen van onze kleindochter: Prima zwemjuf en kantine.”

“Leuk zwembad, beide dochters hebben zwemles daar. "