Open deuren dagen

Een week vol ontmoeting en activiteit

Kijk hier voor het volledige programma

Sportstichting Zuidplas en het Vrijwilligers Informatie Punt van Stichting ZO! organiseren dit jaar voor het eerst de Open Deur Dagen Zuidplas, een week vol ontmoeting en activiteit.  De Open Deur Dagen Zuidplas starten op zaterdag 18 september ’21 en duren tot en met zondag 26 september ’21 en vallen samen met de Nationale Sportweek en de landelijke Burendag.

Wat gaat er gebeuren?
Vrijwilligersorganisaties, sportverenigingen en culturele- en zorginstellingen organiseren tijdens de Open Deur Dagen Zuidplas leuke activiteiten, clinics, workshops of toernooien. Voor jong en oud is er van alles te doen. Zo kun je bijvoorbeeld meedoen aan een fiets- of wandeltocht bij het Leontienhuis, kennismaken met Jeu de Boules, je kapotte lamp laten repareren bij het RepairCafé, zwemmen met je hond of deelnemen aan een training over omgaan met dementie. En nog véél meer!

Ben je benieuwd naar wat er allemaal te doen is?
Begin september vind je op deze pagina het complete overzicht van alle activiteiten. Houd ook onze sociale media kanalen in de gaten. Zo weet je precies wanneer er wat gedaan wordt en kun je zelf kiezen waaraan je mee wilt doen. We kijken uit naar je komst!