Zwemles Moordrecht

Zwemles Moordrecht

Zwemles in Moordrecht bij Sportcentrum de Zuidplas is zwemles van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs! Onze goede zwemles is gebaseerd op de internationale zwemnormen van het ENVOZ . Deze organisatie heeft de zwemles bij Sportcentrum de Zuidplas in Moordrecht onlangs beoordeeld met de score “UITSTEKEND”.

Referentie moeder met dochter op zwemles

"Wij zijn vorig jaar met onze dochter in Gouda komen wonen. Doordat we niet uit de buurt kwamen, wisten we niet waar we ons kind het beste voor zwemles konden inschrijven.

Onze buren gaven Sportcentrum de Zuidplas in Moordrecht als tip en dit is ons vanaf de eerste dag prima bevallen. We konden onze dochter online inschrijven voor zwemles en na een paar weken kon ze beginnen.

De medewerkers van het zwembad zijn zeer behulpzaam. Alles werd duidelijk uitgelegd en mijn dochter krijgt prima instructie tijdens de les. Ze gaat binnenkort op voor het B-diploma! Ik beveel zwemles in Moordrecht bij Sportcentrum de Zuidplas van harte aan"

zwemles Moordrecht

Zwemles naast noodzakelijk ook leuk

Nederland is zeer waterrijk. Zeker in de regio Moordrecht en Gouda zijn er genoeg slootjes en plassen. Zwemles is dus noodzakelijk, maar bij Sportcentrum de Zuidplas proberen we zwemles vooral ook leuk te laten zijn, zodat kinderen het plezier van zwemmen ervaren. Met de zwemles-diploma's (ABC) zijn uw kinderen zelfredzaam in elk type water, zowel recreatief in bijvoorbeeld een waterpark, als bij een ongeval. We proberen de zwemlessen op een speelse wijze te brengen. Gemiddeld doet een kind er een jaar over om het A-diploma te behalen. De vervolg diploma's B en C duren daarna nog circa een half jaar in totaliteit.

Zwemles is maatwerk

Niet elk kind is hetzelfde. Sommige kinderen zijn motorisch zeer vaardig en pikken het snel op, anderen hebben meer oefening en aandacht nodig. Samen met u bekijken we wat de beste manier is om het zwemles traject op een juiste manier te doorlopen. Het doel van Sportcentrum de  Zuidplas in Moordrecht is om op een kindvriendelijke en professionele manier ervoor te zorgen dat kinderen vanaf  4 jaar hun zwemdiploma’s behalen.

Wij bieden zwemles aan kinderen

• In vaste groep gedurende het gehele ABC-zwemdiploma.
  • Gebaseerd om het het gehele ABC-zwemdiploma in 1,5 jaar te behalen.
  • Met een vaste zweminstructeur gedurende het hele A-diploma..
  • Die elke week plaatsvinden en een uur per les bedraagt.
  • Gedurende 6 dagen per week.
  • Volgens de eisen van het internationale diploma ENVOZ.
  • Een minimale wachtlijst. De wachtlijst bedraagt vaak 0 tot 3 maanden.

Zwemles Moordrecht  in sportcentrum de Zuidplas

De zwemlessen worden gegeven in zwembad de Zuidplas, een 25 meter zwembad. Het is onderdeel van Sportcentrum de Zuidplas, gevestigd in Moordrecht. Het sportcentrum is goed bereikbaar met openbaar vervoer en auto. Parkeren is gratis.

Meer dan ABC-zwemdiploma

Behalve zwemdiploma ABC geven wij nog meer zwemlessen:

Zwemles inschrijven en starten

Bij Sportcentrum Zuidplas in Moordrecht hanteren we voor de zwemles de volgende uitgangspunten: Inschrijfleeftijd van minimaal 3 jaar en 9 maanden en startleeftijd van minimaal  4 jaar.
Schrijf uw kind nu in voor zwemles in Moordrecht

Referenties

“Prima zwembad voor zwemles van onze zoon!”

“Op aanraden van iemand op school ons kind hier zwemles laten volgen.”