We gaan weer open!

18 mei 2020

Eindelijk is het zo ver; we mogen weer zwemmen!

In samenspraak met de gemeente mag er vanaf 25 mei weer gezwommen worden. Dit doen we uiteraard met de nodige maatregelen en aanpassingen. Zo zullen we beginnen met alleen de zwemlessen voor A, B en C diploma’s, en banenzwemmen. Alle zwemlesouders, ook van de kinderen die af mochten zwemmen, hebben inmiddels al mail gehad met alle nodige informatie. Heb je géén mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op (zie hieronder openingstijden en telefoonnummer).

Sportstichting Zuidplas voldoet aan:

·         Het Protocol Verantwoord Zwemmen

·         Richtlijn Veilig Zwemmen in Coronatijd

Ook houden wij ons allemaal (personeel en gasten) aan de maatregelen. Neem deze goed door voordat je komt zwemmen.

·         Klik hier voor een overzicht van alle maatregelen.

veiligheid-en-hygieneregels-voor-iedereen-op-basis-van-richtlijnen-rivm

Openingstijden Polderbad:

Banen-en leszwemtijden Polderbad

Voor het banenzwemmen dient vooraf telefonisch gereserveerd te worden via 0180-313255. Reserveren kan vanaf vrijdag 22 mei t/m zondag 24 mei dagelijks tussen 11:00 en 14:00. Vanaf 25 mei zijn wij binnen onze openingstijden altijd telefonisch bereikbaar. Zonder reservering wordt toegang geweigerd.

Openingstijden zwembad de Zuidplas:

Banen-en leszwemtijden de Zuidplas

Voor het banenzwemmen dient vooraf telefonisch gereserveerd te worden via 0182-373646. Reserveren kan vanaf vrijdag 22 mei t/m zondag 24 mei dagelijks tussen 11:00 en 14:00. Vanaf 25 mei zijn wij binnen onze openingstijden altijd telefonisch bereikbaar. Zonder reservering wordt toegang geweigerd.