Vacature medewerker huishoudelijke dienst

19 okt 2018

Medewerker huishoudelijke dienst:

Vind jij het belangrijk dat onze gasten schoon, veilig en in een gastvrije omgeving  kunnen genieten van onze accommodatie? Solliciteer dan nu!

Wat houdt de functie in?

Je ontvangt en bedient onze gasten binnen onze accommodaties. Jouw gasten zijn kinderen, maar ook ouders, grootouders, verenigingen en haar gasten.

Doordat jij blij wordt van frisse en toegankelijke ruimtes binnen onze sporthallen en zwembaden van Sportstichting Zuidplas, zorg jij ervoor dat onze ruimtes veilig en schoon zijn voor onze gasten en je collega’s. Daarnaast ben je ouder dan 18 jaar en flexibel om ingezet te worden op meerdere locaties. Je bent bereid een opleiding EHBO te volgen of in het bezit van een geldig EHBO-diploma.

Hoe voer je de functie uit?

Met jouw verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandigheid maak jij de ruimtes van onze accommodatie schoon. Als medewerker huishoudelijke dienst volg je ons schoonmaakplan en de hygiëne richtlijnen zodat jij schoon en veilig kan werken. Door jouw alertheid meld je onregelmatigheden en draag jij bij aan een optimale gastbeleving. Omdat je in een omgeving met kinderen werkt, is het voor jou geen probleem om een Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen bij indiensttreding.

Hoe ziet jouw team eruit?

Je hebt ongeveer 35 collega’s die werkzaam zijn op verschillende afdelingen, in de diverse sport- en Leisure centra, zoals zwembaden, sporthallen/gymzalen en sportstimulering. Samen zorgen wij voor een schone omgeving, hebben wij de wil om kansen te benutten en begroeten wij iedere gast met een glimlach. Op deze manier zorgen wij ervoor dat onze gasten Sportstichting Zuidplas opnieuw bezoeken.

Hoe brengen wij jou in beweging?

- Een leuke werkplek met afwisselende werkzaamheden

- Salaris conform CAO Zwembaden;
- 25 vakantiedagen op basis van een 38-urige werkweek

- Flexibele uren

- Interne opleidingsmogelijkheden

- Als je nog geen EHBO, BHV certificaat en Reanimatie hebt, zorgen wij dat je deze kan halen

- Jaarlijks een sportieve personeelsactiviteit met alle personeelsleden

Ben je enthousiast?

Stuur je cv en sollicitatie naar zwemzaken@sportstichtingzuidplas.nl met in de onderwerp regel de desbetreffende sollicitatie. Je kunt ook bellen met Jerry Wursten, hoofdzwemzaken Sportstichting Zuidplas, om nog meer te weten te komen over de functie via 0180-313255.

Vorige berichten