Vacature Zwemonderwijzer

8 nov 2018

Wij zoeken een Zweminstructeur (oproepbasis)

In een waterrijk land als Nederland is zwemvaardigheid een belangrijk goed. Ga jij ervoor zorgen dat onze gasten een leuke tijd hebben en op een goede en veilige manier hun zwemdiploma’s behalen? Met ons ENVOZ zwemprogramma zorgen wij ervoor dat het behalen van het zwemdiploma A, B en C als avontuur wordt beleeft! Wil jij onderdeel worden van dit avontuur voor de kinderen? Solliciteer dan nu bij Sportstichting Zuidplas!

Wat houdt de functie in?

Je zorgt voor een speelse en avontuurlijke zwemles ervaring voor de kinderen, in meerdere zwembaden van Sportstichting Zuidplas. Je bent creatief in je les en benaderd de kinderen op een speelse manier.

Maar om af te wisselen houd je ook toezicht tijdens recreatieve uren, geef je les aan doelgroepen en zorg je ervoor dat de perrons schoon zijn.

Hoe voer je de functie uit?

Met jouw diploma als zwemonderwijzer zorg je ervoor dat de kinderen volgens de regels en richtlijnen van de ENVOZ afzwemmen. En omdat jij dat op een leuke en kindvriendelijke manier doet, vertellen kinderen over jou tegen hun directe omgeving. Doordat je jaarlijks aantoont d.m.v. de zwemtest over voldoende zwemvaardigheden te beschikken kan jij je functie nog veiliger uitvoeren. Omdat je in een omgeving met kinderen werkt, is het voor jou geen probleem om een Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen bij indiensttreding.

Hoe ziet jouw team eruit?

Je hebt ongeveer 35 collega’s die werkzaam zijn op verschillende afdelingen, in de diverse sport- en Leisure centra, zoals zwembaden, sporthallen/gymzalen en sportstimulering. Samen zorgen wij voor een schone omgeving, hebben wij de wil om kansen te benutten en begroeten wij iedere gast met een glimlach. Op deze manier zorgen wij ervoor dat onze gasten Sportstichting Zuidplas opnieuw bezoeken.

Hoe brengen wij jou in beweging?

- Een leuke werkplek met afwisselende werkzaamheden

- Salaris conform CAO Zwembaden;

- Als je nog geen EHBO, BHV certificaat en Reanimatie hebt, zorgen wij dat je deze kan halen

- 25 vakantiedagen op basis van een 38-urige werkweek

- Flexibele uren

- Interne opleidingsmogelijkheden

- Jaarlijks een sportieve personeelsactiviteit met alle personeelsleden

Ben je enthousiast?

Stuur je cv en sollicitatie naar zwemzaken@sportstichtingzuidplas.nl. Je kunt ook bellen met de Hoofdzwemzaken, Jerry Wursten, om nog meer te weten te komen over de functie via 0180-313255.