Algehele sluiting

Tijdelijk algehele sluiting van ons bedrijf

Ter voorkoming van verdere verspreiding van het corona virus gaan wij per direct over tot een algehele sluiting van ons bedrijf tot nader order. De enige manier om de verspreiding te beperken is door sociaal contact te mijden.

Het zal jullie niet ontgaan zijn, Nederland gaat op slot. Er zijn aanvullende maatregelen bekend gemaakt, zoals tijdelijke sluiting van o.a. alle scholen en eet- en drinkgelegenheden. Deze maatregelen worden getroffen omdat de ziekte zich ongecontroleerd verspreid en in potentie iedereen ziek kan worden. Wij als Sportstichting nemen dit dan ook uiterst serieus.

Na overleg met het bestuur en omliggende zwembaden in randgemeenten Waddinxveen en Gouda komen we tot dezelfde conclusie van algehele sluiting. Uiteraard begrijpen we dat dit voor iedereen een vervelende situatie is, we zijn een enorm betrokken club, maar hopen op jullie begrip voor dit besluit. Gezondheid gaat boven alles.

Via onderstaande links vind je de meest recente maatregelen en ontwikkelingen: