Online FIFA 21 toernooi

Jeugdfonds Sport & Cultuur Cup

Vrijdag 26 februari van 19.00 - 20.00 uur
Leeftijd  13+

Sportstichting Zuidplas organiseert in samenwerking met House of E-sport een regionaal online FIFA toernooi.

Laat je FIFA skills zien tijdens het online FIFA 21 toernooi en plaats je voor de regionale finale op zaterdag 27 februari.

De beste 10 spelers van iedere gemeente plaatsen zich voor de finale op zaterdag 27 februari om 19.30 uur. De finale wedstrijden zijn Live te volgen via een live stream en voorzien van professioneel commentaar.

De beste 3 spelers ontvangen een gamecadeaubon.

Deelnemende gemeenten:
Krimpenerwaard
Nieuwkoop
Zuidplas

Kan jij goed uit de voeten op je PlayStation geef je dan op en haal het tot de finale.

Alle informatie over het toernooi en hoe je jezelf op moet geven ontvang je door je aan te melden met de onderstaande knop.

Er kunnen maximaal 100 spelers deelnemen per gemeente dus geef je snel op...

Meld je hier aan

Zaterdag 27 februari Freestyle event

Op zaterdagmiddag van 12.00 -14.00 uur organiseren we op het kunstgrasveld van het buitenbad een groot voetbal event.

Tijdens de middag kan er 2 -2 gespeeld worden op klein veld, spelen we voetvolley en komt Bailey de Regt een Freestyle demo en clinic geven.

Dus kom zaterdagmiddag 27 februari je skills tonen en speel een potje mee.

Meld je aan voor het Freestyle event

Freestyle demo van Bailey de Regt

Show your skills